czwartek, 2 stycznia 2014

1.Speeecial ^^ kurdeee

*20 lat później*
Córka: Mamo, kto to One Direction ?
Ty: Taki stary zespół...
Córka: Znalazłam kilka plakatów na poddaszu.
Ty: O jak fajnie.
Córka: Patrz na tego w loczkach. Nie uważasz, że jest gorący ?
Harry: Mama dobrze wie, że jestem gorący.
Ty: ...
Córka: ...
Ty: ...
Córka: Boże, powiedziałam, że tata jest gorący *.*

******
*Ktoś: Kogo masz w galerii ? *w telefonie*
Ty: One Direction
Ktoś: W muzyce ?
Ty: One Direction
Ktoś: W sercu ?
Ty: One Direction
Ktoś: W duszy ?
Ty: One Direction
Ktoś: TO GDZIE TY ICH KURWA NIE MASZ ?!
Ty: W KONTAKTACH xD

******
Skrawek naszej paplanki na GG : 

M'

-No pewnie. –odparłam, podchodząc do niego. –Ale najpierw zrobię nam herbatę.
-Dla mnie Earl Greya. –poprosił, podłączając mnie w tym czasie do gry.
Zaparzyłam dwa kubki i wróciłam do salonu. Postawiłam je na stoliku obok kanapy.
*Czemu pomyślałam o Christianie ? XD


J'

czemu herbata nazywa się Grey ?! O.O
**********
*W SZKOLE*
*SPRAWDZIAN*
*MYŚL, KURWA, MYŚL*
*END ŁI DENS OL NAJT*
*NIE ŚPIERWA KURWA TYLKO MYŚL*
*TU DE BEST SONG EWER*
No i jak tu dostać dobrą ocene ? xD

***********
T: Kochanie, co znaczy "Marry me" ?
H:Wyjdź za mnie...
T: Zgadzam się !
H: Co ? Nie...
T: Zamknij się ! Za tydzień ślub. 

(teraz tylko znalezc ofiare ;3 )
**********
Kto by tak chcial ?
 *Zayn do cb dzwoni*
T: Zayn, strasznie za tobą tęsknie, kiedy wrócisz ?
Z: Niedługo, nie płacz.
T: Skąd wiesz, że płacze ?
Z: Odwróć się...
*********
*Wigilia*
Mama: Otwórz swój prezent
Ty:No już już
*zaglądasz do pudełka*

http://www.komputerswiat.pl/media/2013/182/3003472/sony-xperia-l-unboxing-rys4-f.jpg
komputerswiat.pl/m...

Mama: I jak podoba się?
Ty: Tak...tylkooo...że..ja mam już fajny telefon.
Mama: Załącz go!
*chwilę później*
Ty: No i co? Nic tu nie ma.
Mama: To zobacz tu
*naciska na video*

http://25.media.tumblr.com/efaee39df366dc109b0b9930213c7302/tumblr_mxiauuAaM61sr8ofxo1_500.gif
25.media.tumblr.com/e...


-----------------------------------
No i to będzie na tyle z Naszegoo ... ( werble ) 1 specjaluu for you ...
Podpisano milordziny : J'&M'

P.S od J' : Będę musiała przyłożyć się do nauki Angielskiego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz